Saturday, March 6, 2010

life isnt that sweet as sugar...isnt that beautiful as snow white..


finally...i manage to sit back n start spitting my words again..

can u see wht the hell is going wif our world today.??tell me how today's world influence ur daily life...as i told u guys before...as the days passing by...as the time moving fast...faster than u could ever imagine...try to figure out urself..wht u have left behind.??think bout it...maybe it is something that precious n u urself didnt notice bout it... each breath could be the last....

that's not my point here...jus wanna tell something that really close to our surrounding...life isnt that sweet as sugar...isnt that beautiful as snow white..think bout it guys...

as we enjoy blissful days...remember dat it wont be lasting...even u r trying so hard to keep it remain in u...dat's so impossible...u cant deny it...it's a fact...

"life comes in a package where the good and bads, ups and downs are inclusive", kenny..

46 comments:

  1. Sweeettttt~~~hihihihi

    it reminds me apart of the story in the book that i've read b4. Nice! ;P

    ReplyDelete
  2. hehe..thankx...
    whut book act.??

    ReplyDelete
  3. sudah ku lupa tajuk ape buku itu.. ;p

    ReplyDelete
  4. hahaa...come on..find out...i need to knw dat... :D

    ReplyDelete
  5. erm..ntah.no komen.

    ReplyDelete
  6. lor..nape no komennya..?? :D

    ReplyDelete
  7. ermm.. i remembered! the title of that book is "p/s: I Love U" maybe..not so sure..i bet u to read that book.. the story in that book is more interesting rather than u watch it on the movie (TV) ;p

    ReplyDelete
  8. ark..i havent read that book neither watch the muvi..haha..coincidence..

    ReplyDelete
  9. yup..coincidence..hehehe~

    ReplyDelete
  10. hehe..can u please fwd me dat book.??sound interesting.. :D

    ReplyDelete
  11. hehe..just send me in pdf fmt.. :p

    ReplyDelete
  12. it is "seketul buku".. it's not gonna be in pdf format.. :D

    unless u search @ found it in internet..@ download it from somewhere @ people who got that in pdf format.. ;p

    Otherwise, just go to the book store n buy it..hihi :)

    (p/s: dunno whether this book has in pdf format or not) ;)

    ReplyDelete
  13. haha...who told dat.??
    even sktul buku can b in pdf lor..haha..
    adeih..i plan to buy "burn this book" by toni morisson..so i cant two at once..

    ReplyDelete
  14. "burn this book" ?? sounds interesting :)

    wut kind of book is that? a novel or some kind of motivation book??

    ReplyDelete
  15. huhuu...
    it's collection of essays that explore the meaning of censorship, and the power of literature to inform the way we see the world, and ourselves...hehe..

    the price is RM59.90...

    ReplyDelete
  16. waahhh... it must be very worthwhile..gud2..hehe..


    (p/s: i wish i have that book too) ;p

    ReplyDelete
  17. huhu..yup..go and get it..
    hehe...

    ReplyDelete
  18. heheh...

    do story me if u finished read that book.. ;)

    ReplyDelete
  19. hahha..
    but dat book wasnt for..i'll buy for someone..
    b4 dat..i'll read fsrt..hehe

    neway..who are u.??

    ReplyDelete
  20. owh..i see.. :)
    wahh..buy for someone eh..heheh

    me? ..fren of yours.. ;)

    ReplyDelete
  21. haha...
    yeah..buy for someone..and mb for me too...

    ark..who's then.??

    ReplyDelete
  22. hehehe... how lucky to be dat "someone" ;p

    ...it's not importnt to know who i am..
    kan?kan? ;D

    ReplyDelete
  23. hey..forgot to tell ya.. i just bought a new book.. "Daring to be yourself" by Peter Shepherd.. ;D haha

    ReplyDelete
  24. hahaa..
    it would b my pleasure if u let me noe u..

    hehe..the title sound interesting..wht's interesting bout dat book.??bout whut.??

    ReplyDelete
  25. i just borrowed a book from librry.. "A Time to Kill" by John Grisham... :D

    ReplyDelete
  26. erm...camne nk ckp psl buku ni..
    it's about the "guidelines" to be yourself..w/out having to be influenced by others.. bahasa mudah..the way to find out who u really are.. very2 interesting for "those" like me.. ;P

    the book that u've borrowed is about investigation eh?

    ReplyDelete
  27. hoho..am already read it review..mb am in "those"
    dat u mentioned jus now.. :D

    yup...somethin like dat..legal thriller..and also muvi dat adaptation from the novel..

    ReplyDelete
  28. u know dis book eh?? hehe..have u read dis book b4?... "those" is like me too..hahah..so its better to find something that can guide "those" people like us.. ;p

    ooo...ok.. it must be interesting then!hehehe

    ReplyDelete
  29. huhu..no..i dont..jus read the review..
    hehe..hope "those" like us find somethin dat can guide to the right track.. :D

    ReplyDelete
  30. em!! hehehe...

    hope u can read this book sumday.. ;)

    ReplyDelete
  31. hehe..
    u read frst...then if u found it interesting..
    jus lemme knw dat..so we can share it..hehe..

    ReplyDelete
  32. my pleasure!!hihihi...

    i'll share with u later... ;)
    still reading on Part2.. ;p

    ReplyDelete
  33. hoho...
    nice..

    ok..i'll b watin 4u to fnsh dat book :D
    how many part left.??

    ReplyDelete
  34. 5 parts to go..hahah..

    wait eh... dunno when i will finish it... many things to do lately..just read it on bed b4 sleep (bed-time story).. ;p

    ReplyDelete
  35. hahaha...
    so fast..

    hehe..bed-time story ek..
    it's ok..settle it one by one..

    ReplyDelete
  36. cant wait to finish it..haha

    impressive or depressive.. ;p

    ReplyDelete
  37. hehe...
    read it sweetly...

    wht wif impressive or depressive.??
    hahaaa...

    ReplyDelete
  38. i am sweet.. ;p

    oh..nothing..just mumbling wit my own self..(reading on psychology part)haha

    how bout your book?? finished??

    ReplyDelete
  39. hahaa...
    who r u then.??

    hahaha...u bcm psycho after read dat part huh.??
    hahah..

    i dun even start read it..got no free time..
    i'll start dis wknd.. :D

    ReplyDelete
  40. *wink*wink* ..no need to tell ya.. ;p

    a bit psycho to read that part..hahah..but it's goooodd....it makes me think twice b4 doing any action..

    owh..i c..nice try.. ;D

    ReplyDelete
  41. adeiihh..come on laa..
    show urself..

    hahaa..
    psycho.??y.??

    hehe..
    i cant spend time on reading during office hour..hehe..

    ReplyDelete
  42. adeiihh..sy pemalu..haha

    not really psycho but a bit transformation of thinking process..heheh.. u read then u know it..

    owh..ok.. i understand that.. ;)
    u do really like reading book eh??

    ReplyDelete
  43. hahaa..
    no need to malu laa...

    hehe..
    it is not dat easy to chnge the way of thnkg..
    hehe..
    u cant smply chnge it..

    hoho..
    am not dat bookoholic..
    depend on sumtin dat interact me..

    ReplyDelete
  44. hahaha
    later laa..

    did i??hohoho..

    oooo..i tot reading is your hobby.. ;p

    ReplyDelete
  45. hahaa..
    ok..later..

    hehe..hw do i knw dat.??

    hahaa..no..dat's not my hobby tough..
    hehe..

    ReplyDelete